Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania od nas przesyłki, poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu. Jeśli zauważysz wadę produktu, poinformuj nas o tym niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Pobierz formularz zwrotu/reklamacji, dostępny na tej stronie, wypełnij go i dołącz do odsyłanej przesyłki. Formularz możesz również wysłać drogą elektroniczną, na adres: kontakt@funmors.pl
    Odesłanie formularza nie jest konieczne, jednak znacznie usprawni procedurę zwrotu/ reklamacji.
  3. Nadaj przesyłkę zwrotną na adres:
    funmors.pl ul. Słone 17/2 
    Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz Ty. W przypadku uznanej reklamacji, koszty przesyłki zwrotnej, zostaną Ci zwrócone. Na kopercie dopisz: ZWROT lub REKLAMACJA Nie wysyłaj towaru za pobraniem!
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu, jeśli produkt nie nosi śladów użytkowania, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania Twojej przesyłki.

Uwaga! Jeśli masz pytania bądź wątpliwości skontaktuj się z nami.

Od 8.00 do 16.00 możesz się z nami skontaktować telefonicznie.

Zadzwoń pod numer 669 160 098

Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie nieużywanego towaru przed upływem 14 dni